X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

počet produktů: 0
cena: 0 CZK
statické stránky
Odběr novinek
Přihlásit k odběru
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 60
týden: 320
Kontaktovat nás můžete: Pondělí: 8:00-15:00 Úterý: 8:00-15:00 Středa: 8:00-16:30 Čtvrtek: 8:00-15:00 Pátek: 8:00-13::00 ----------------------------------- Tip: Pro vyhledávání dle rozměru, zadejte: rozměry v mm ve formátu šířka x výška x délka v mm (desetinná místa oddělte čárkou bez mezery) např.: BOSCH 5x8x12 - pokud zadáte rozměr 6x10x zobrazí se všechny kartáče o rozměru 6mmx10mmx délka jakákoliv ........................................................
nejnovější produkty
Kontaktovat nás můžete v pracovní době: Pondělí: 8.00 - 15.00 Úterý: 8.00 - 15.00 Středa: 8.00 - 16.30 Čtvrtek: 8.00 - 15.00 Pátek: 8.00 - 13.00 ------------------------------- Tip: Pro vyhledávání dle rozměru, zadejte: rozměry v mm ve formátu šířka x výška x délka v mm (desetinná místa oddělte čárkou bez mezery) např.: BOSCH 5x8x12 - pokud zadáte rozměr 6x10x zobrazí se všechny kartáče o rozměru 6mmx10mmx délka jakákoliv ........................................................

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky (platné od 1.6.2018)

A. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu FAJNESTROJE.cz, který provozuje Lukáš Volník, IČO 73263567 sídlem Palkovice 543, 739 41 Palkovice dále jen prodávající. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).

  2. Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, pokud nějaké ustanovení obchodních podmínek výslovně neurčuje jinak.

  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

  4. Při registraci na webové stránce prodejce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

B. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu FAJNESTROJE.cz jsou závazné pro obě strany. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

  2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.

  3. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

  4. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (uvedeny jsou současně ceny bez daně z přidané hodnoty, které jsou označeny „Kč bez DPH“) všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Viz. Dodací podmínky.

  5. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

  6. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce.

  7. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři nebo v objednávce.

  8. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

  9. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu FAJNESTROJE.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

  10. Veškeré zboží z e-shopu FAJNESTROJE.cz je dodáváno výhradně na dobírku nebo platbu předem, případně platbu v hotovosti při osobním odběru v kamenném obchodě.

  11. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno právo prodávajícího v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

  12. Osobní odběr na prodejně - kupující bude upozorněn e-mailem nebo telefonicky, že je jeho objednávka připravena k vyzvednutí. Zboží bude rezervováno k odběru na prodejně deset následujících pracovních dnů. Po této lhůtě bude objednávka automaticky stornována.

  13. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující dříve neplnil svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popřípadě jinak porušil obchodní podmínky prodávajícího, nebo je v prodlení s platbami ve prospěch prodávajícího.

  14. V případě stornování objednávky za strany kupujícího je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů.

C. Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Internetového obchodu FAJNESTROJE.cz a právním řádem platným v ČR.

  2. Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na korespondenční adrese firmy. Je-li však v záručním listě zboží uveden autorizovaný servis, který je v místě provozovny prodávajícího nebo v místě bližším pro kupujícího, uplatní kupující reklamaci v autorizovaném servisním středisku.

  3. Zboží na reklamaci posílejte, pokud je to možné, v původním obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem.

Bližší informace najdete v sekci Reklamační řád.

D. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  1. Kupující spotřebitel - soukromá osoba (fyzická osoba nepodnikající) má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 - ti dnů. Tato lhůta začíná běžet ode dne uzavření smlouvy a jde-li o a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží, b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

  2. Prodávající umožňuje spotřebiteli ve 14-ti dnech odstoupit od smlouvy vyplněním a odesláním formuláře "Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy do 14-ti dnů po převzetí zboží", přičemž prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě potvrdí jeho přijetí. Formulář lze prodávajícímu zaslat emailem případně korespondenčně a to na adresu Lukáš Volník – LV SERVIS, Metylovice 494, 739 49 Metylovice.

  3. V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu zboží, které od prodávajícího obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, a učiní tak na své náklady. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodávajícím převzato.

  4. Spotřebitel by měl zboží vrátit úplné, s kompletní dokumentací, čisté, nepoškozené, pokud možno včetně původního originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

  5. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky kromě nákladů na dodání zboží (spotřebitel má totiž možnost ve vybraných situacích využít práva na dodání zboží zdarma), které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Pro urychlení však prodávající doporučuje a preferuje vrácení peněz bankovním převodem na účet spotřebitele.

  6. Vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli, při odstoupení od smlouvy, není prodávající povinen dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo jednoznačně prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

E. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

  2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu FAJNESTROJE.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Dodací podmínky

 

  1. Společnost Lukáš Volník – LV SERVIS (internetový obchod FAJNESTROJE.cz) dodá zboží na své náklady na dohodnutou adresu, a to v pracovní dny. Pouze v případě objednávky zboží, jejíž celková hodnota nepřesáhne 5.000,- Kč včetně DPH činí dopravné:

    Způsob dodání zboží

    platba předem
    (na bankovní účet)

    platba dobírkou
    (v hotovosti)

    Osobní odběr v provozovně

    0,-

    0,-

    kurýrní službou DPD po ČR

    115,- 145,-
    Na Slovensko NEZASÍLÁME!    
  2. Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Všichni naši smluvní přepravci doručují zásilku zákazníkovi do 48 hodin od převzetí balíku v naší provozovně. Dopravné nebude zákazníkovi účtováno, pokud se bude jednat o dodatečné vykrytí objednávky.

  3. Není-li mezi zákazníkem a společností Lukáš Volník – LV SERVIS dohodnuto jinak, zavazuje se společnost Lukáš Volník – LV SERVIS expedovat objednané zboží (pouze je-li u daného zboží uvedeno skladem) nejpozději do 48 hodin (mimo soboty, neděle a svátky) od přijetí objednávky v případě, že objednávka bude prodávajícímu doručena v pracovní dny nejpozději do 12:00, jinak do 48 hodin (mimo soboty, neděle a svátky) od počátku pracovní doby dne následujícího od přijetí objednávky.

  4. Spolu s dodaným zbožím společnost Lukáš Volník – LV SERVIS vždy předá zákazníkovi fakturu, v níž je uvedena přesná identifikace zboží a jeho množství. Zákazník by měl vždy po převzetí zásilky provést kontrolu jejího obsahu, a to co do počtu kusů, názvu zboží uvedených na faktuře až po případné poškození. Při vzniklé nesrovnalosti v dodávce zboží nebo případném poškození zásilky zákazník co nejdříve kontaktuje společnost Lukáš Volník – LV SERVIS ideálně do 2 dnů od převzetí zboží. Zákazník má právo odmítnout převzetí zásilky v případě, kdy je na ní v době převzetí patrné poškození, případně zásilka bude nekompletní.
    Při přebírání zásilky od přepravce vždy neprodleně ZKONTROLUJTE, NENÍ-LI POŠKOZENA A JE-LI KOMPLETNÍ. Při opožděné reklamaci se vystavujete riziku, že reklamace nebude uznána. Vykazuje-li zboží a zejména transportní obal zjevné vady či poškození (např. krabice je promáčklá či potrhaná apod.), je nutno, pokud je to možné za přítomnosti pracovníka přepravce, provést detailní prohlídku zboží, pořídit fotodokumentaci a vyhotovit příslušný škodní protokol. Odpovědnost za škody způsobené v průběhu přepravy nese přepravce, který má zboží pojištěno. Na základě škodného protokolu následně bude zákazníkovi, po uzavření škodné události, poskytnuta přiměřená sleva, odstraněna závada, nebo dodán nový výrobek.

  5. Zákazník je povinen společnost Lukáš Volník – LV SERVIS neprodleně písemně informovat o jakékoliv změně místa dodání zboží nebo oprávněné osoby k převzetí zboží. Společnost Lukáš Volník – LV SERVIS neodpovídá za škodu způsobenou nesprávným nebo opožděným dodáním zboží, byla-li způsobena porušením povinnosti zákazníka dle tohoto článku.

  6. Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí dodaného zboží.

  7. V případě nevyzvednutí zaslané zásilky objednavatelem, bude objednavateli účtováno poštovné a 20% kupní ceny a dále pak ve výši 5% kupní ceny zboží za každý další započatý měsíc prodlení. Vymáhání této pohledávky může být předáno k vymáháni třetí straně.

Reklamační řád

  1. Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím (nejedná-li se o vady způsobené dopravcem) a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.

  2. Záruční doba je dva roky, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba jiná (zboží s nižší záruční lhůtou). Pokud je záruční doba delší než dva roky, určí prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním listě.

  3. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí věci kupujícím. Má-li koupenou věc uvést do provozu jiný podnikatel než prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení věci do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.

  4. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Spotřebitel rovněž může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době.

  5. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci anebo má právo od smlouvy odstoupit. Tytéž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. (Třetí stejná nebo čtvrtá různá závada).

  6. Má-li věc prodávána za nižší cenu vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

  7. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

  8. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

  9. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá.

  10. Podnikatel nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace, včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace (za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží), pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty je vada považována za neodstranitelnou (viz. bod 5). Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající od kupujícího neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, popis vady, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v neprodleně. Lhůta pro vyřízení reklamace je od tohoto data pozastavena až do dodání požadovaných podkladů kupujícím. Lhůta není závazná ke Kupujícímu-podnikateli, kdy o reklamaci bude rozhodnuto nejpozději do 40 dnů ode dne uplatnění reklamace.

  11. Prodávající vystaví kupujícímu-spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění ihned); dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

  12. Předání reklamovaného zboží prodejci:
    a) Reklamované zboží kupující zašle (dopraví) na adresu sídla prodejce, pokud je to možné v původním obalu nebo jiném vhodném obalu chránícím zboží proti poškození při přepravě. Spolu se zbožím zašle kupující prodejci doklad o nákupu, popis závady, záruční list (byl-li prodávajícím kupujícímu dodán). Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady - reklamace (doporučujeme požádat nejdéle do 30 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena), a které byly vynaloženy skutečně a účelně.
    b) Prodávající zajistí svoz reklamovaného zboží od kupujícího na své náklady. Kupující je v takovém případě povinen zboží připravit k přepravě zejména pak je vhodně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Spolu se zbožím zašle kupující prodejci doklad o nákupu, popis závady, záruční list (byl-li prodávajícím kupujícímu dodán). V případě neoprávněné reklamace (pokud byla reklamace s odůvodněním zamítnuta) může prodávající po kupujícím požadovat proplacení nutných nákladů na svoz reklamovaného zboží, případně o tyto náklady navýšit cenu za provedenou opravu, pokud o ni bylo ze strany kupujícího požádáno.

Zásady zpracování osobních údajů

Pokud jste naším zákazníkem, odběratelem newsletterů nebo návštěvníkem e-shopu, svěřujete nám své osobní údaje.

Bezpečí Vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Osobním údajům a jejich ochraně věnujeme proto náležitou pozornost. V těchto Zásadách zpracování osobních údajů bychom Vás chtěli informovat o tom, jaké osobní údaje o Vás shromažďujeme a jakým způsobem je dále používáme.

1.    Základní ustanovení

1.1.  Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) je Lukáš Volník IČO: 73263567, se sídlem Palkovice 543, 739 41  Palkovice a provozovnou Metylovice 494, 739 49  Metylovice (dále jen „správce“)

1.2.  Kontaktní údaje správce jsou

  • adresa:  Lukáš Volník, Palkovice 543, 739 41 Palkovice
  • email:  obchod@lvservis.cz
  • telefon:  +420 604 150 200

1.3.  Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

1.4.  Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

2.    Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

 2.1.  Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2.2.  Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

3.    Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

 3.1.  Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

3.2.  Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, doručovací adresa, fakturační adresa, email, telefon, bankovní spojení), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit
  • spokojenost s nákupem, kterou zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty Vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační povinnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení. Pokud si nepřejete zaslat dotazník spokojenosti, prosím informujte nás na obchod@LVSERVIS.cz, případně můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. Pro zasílání dotazníků vyhodnocování Vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a Vaši e-mailovou adresu.

3.3.  Ze strany správce nedochází  automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

4.    Doba uchovávání údajů

4.1.  Správce uchovává osobní údaje

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích z kupní smlouvy, tj po dobu objednávky a záruční doby
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu
  • příspěvky do diskuze 5 let
  • komunikace 2 roky

4.2.  Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

5.    Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

5.1.  Vaše osobní údaje budou předány dalším osobám či jinak zprostředkovány pouze tehdy, je-li to nezbytné v rámci plnění kupní smlouvy, na základě oprávněného zájmu, nebo pokud jste s tím předem vyslovili souhlas.

5.2.  Osobní údaje dále předáváme

  • za účelem zaplacení objednávky online (platební kartou, tlačítko pro rychlý bankovní převod) poskytovateli služeb ohledně zpracování plateb (ComGate Payments, a.s.)
  • za účelem doručení zboží nasmlouvaným dopravcům (DPD, Česká pošta)
  • za účelem zjištění vaší spokojenosti s nákupem po každém nákupu vaši e-mailovou adresu a informaci o zakoupeném zboží portálu Heureka.cz
  • pokud je to nezbytné pro vyšetřování nezákonného využívání našich služeb nebo pro potřeby soudního řízení, mohou být údaje předány orgánům pro vyšetřování trestné činnosti, právním zástupcům, soudům za účelem vymáhání nebo uzavření jakékoli smlouvy s vámi

5.3.  U všech těchto poskytovatelů služeb smluvně požadujeme, aby zpracovávali vaše osobní údaje v souladu s podmínkami ochrany osobních údajů a platnou legislativou.

5.4.  Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

6.    Vaše práva

6.1.  Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. I těchto podmínek.

6.2.  Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.

7.    Podmínky zabezpečení osobních údajů

7.1.  Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

7.2.  Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

7.3.  Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

8.    Závěrečná ustanovení

8.1.  Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

8.2.  S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů (obchodními podmínkami, kterých jsou tyto zásady zpracování osobních údajů součástí) a že je v celém rozsahu přijímáte.

8.3.  Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

9.    Účinnost

Tyto Zásady ochrany osobních údajů nabývají účinnosti dnem 1.6.2018.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.6.2018